Promo

Kosmaj dobija Renew – Novi turistički koncept u blizini Beograda

Renew concept smešten je u samom središtu Kosmaja u netaknutoj prirodi, okružen zaštićenim šumskim dobrom. Idealno mesto za beg od svakodnevice pružaće bogat sadržaj za akivan odmor, ali za najviši nivo relaksacije.

U svom kompleksu Renew ima u ponudi 3 vrste nekretnina čiji možete biti vlasnik i time zapravo postati bogatiji. Ono što je glavni benefit za kupce je mogućnost da investiciju učine profitabilnom i kroz reizdavanje naprave brz povrat investicije.

Renew kuće

Na raspolaganju je 18 zasebnih apartmanskih kuća površine 62 m2 sa od 5-7 ari placa. Uključena je i mogućnost izgradnje bazena na placu. Svaka kuća ima karakteristike SMART home objekta, obezbeđeno parking mesto i zagarantovan pogled na prelepu prirodu planine Kosmaj.

Renew apartmani

Pored kuća, u ponudi su i apartmani koji su raspoređeni u 4 apartmanske jedinice.

Planirana je izgradnja 84 apartmana, od 45 m2 do 75 m2. Svaki apartman ima prostranu terasu koja će na idealan način omogućiti konstantan dodir sa prirodom.

Renew hotel

Treća vrsta nekretnina je hotel u okviru Renew kompleksa koji čine 3 celine – luksuzni Wellness & Spa centar, restoran i apartmanski deo. Pored Wellness centra, svi posetioci će moći da uživaju u 2 otvorena i 2 zatvorena bazena različitog tipa u sklopu hotela.

Investitor je uložio posebnu pažnju u funkcionisanje kompleksa nakon faze izgradnje, shodno trendovima današnjice i brzini života. Stoga će Renew kompleks ponuditi uslugu kompletnog održavanja svih tipova smeštajnih jedinica i zajedničkih prostora i površina. To podrazumeva svakodnevno održavanje i uređenja kompleksa, kao i unutrašnjosti objekata. Dodatno, investitor je na sebe preuzeo izgradnju celokupne infrastrukture, kao i izgradnju pristupnih saobraćajnica.  Ono što sam kompleks čini izuzetno eco friendly je izgradnja postrojenja za preradu otpadnih voda.

Materijali

Kvalitet gradnje je na najvišem nivou. U svakoj kući i apartmanu biće postavljeni višeslojni masivni, Tara parketi. Kada govorimo o stolariji, izbor je svakako alu stolarija, sa troslojnim staklom. Deo fasade je rađen u Fundermaksu koji predstavlja visoko kvalitetan proizvod koji, zahvaljujući svojim karakteristikama pruža široke mogućnosti u projektovanju eksterijera i enterijera. Keramika koja se nalazi u svakoj kući i apartmanu kao i u ostatku kompleksa biće prve klase.

Bašta sa organskom hranom

U skladu sa zdravim okruženjem i sve više popularnim načinom života i ishrane još jedan od benefita za vlasnike nekretnina biće dostupnost organski uzgajanih namirnica. Deo zemljišta, u neposrednoj blizini kompleksa, je predviđen za uzgajanje organskih namirnica prema najvišim standardima. Namirnice organskog porekla biće korišćene u restoranu hotela, ali i dostupne za kupovinu u Renew marketu. Rezidenti i ostali gosti će tako imati opciju da koriste namirnice vrhunskog kvaliteta na lokaciji pri samostalnoj pripremi obroka u svom smeštaju i da se snabdeju pri polasku svojim domovima.

O svim benefitima ovog kompleksa pročitajte više na sajtu Renew Concept.

Prodajno mesto Renew Concept-a se nalazi u Beogradu, Kneginje Zorke 12. Radno vreme prodajnog salona je od 10h – 20h, pon. – sub

 

Postani deo Gradnja zajednice

Najnovije vesti s našeg portala svakog petka u vašem sandučetu.

Srodni tekstovi

19 komentara

  1. Student arhitekture

    Tanko. Kao da su principe gradnje na Novom Beogradu primenili na planini. Moglo je to razigranije, prikladno lokaciji i podneblju.

  2. MArija

    Zna li se koliko ce biti kvadrat kuće?

    1. Student arhitekture

      Pitanje da li će biti za kupovinu ili za izdavanje.

      1. Boban

        Uopste nije pitanje, pise u trecoj recenici teksta.

  3. Anton

    Investitorsko smeće.

  4. M

    ZLAtiborizacija okoline Beograda…strasno.

  5. Boban

    Prema informacijama iznetim u tekstu, na relativno maloj udaljenosti od ogromnog trzista platezno veoma sposobnih ljudi, ponudjene su razlicite vrste jedinica namenjenih odmoru sa odredjenom vrstom primerenog sadrzaja.

    Svako ima pravo da odluci da li ce, ukoliko je uopste u mogucnosti da o tome razmislja, kupiti ili ne.

    Ne shvatam poentu pljuckanja bez ukazivanja na konkretne probleme ili detalje koji nisu dobri.

    Licno, mozda bih organizaciju samog kompleksa malo drugacije zamislio. Sadrzaji (hotel, bazeni, igralista i ostalo) bi trebalo da budu priblizno podjednako udaljeni od svake stambene jedinice, pa bi to trebalo da bude u centralnom delu kompleksa. S druge strane, oblik parcele sa ovim „aneksom“ koji je namenjen parkingu hotela delimicno diktira ostalu postavku.

    Ono sto nije objavljeno, a moze imati dosta uticaja, je cena kuca i apartmana.

    1. Dragan Marković

      Bobane, ako ste dobro pogledali rendere, uočićete da: na ogradama nema kapije, da ne postoji pristupna staza u dvorištu… Iz Renew kažu: „neće biti potrebe za preskakanjem, napravićemo kapiju.“
      .
      Ja pozdravljam ovakve projekte. Ali, moram da skrenem pažnju na neke činjenice.
      .
      Problematika je sledeća: ako svi kupci kupuju stanove na osnovu prikazanih rendera, a naselje sigurno neće izgledati ovako kada se izvede (nego potpuno drugačije), postavlja se pitanje šta kupci kupuju i šta će se sve sem (kapije i pristupnih staza) izmeniti do trenutka kada se kupci usele u nekretninu koju su pazarili?

      1. Boban

        Ok, ali zar je realno očekivati da neće biti kapije (a da će biti ograde)…? Nacrtane su pristupne staze ka apartmanskim objektima, prema kućama nisu, tačno, mada ni to ne smatram nekim problemom, ukoliko će biti izvedene. Ako tražimo dlaku u jajetu, svakom (ili skoro svakom) renderu ćemo nešto pronaći…

        Tu pokrećemo jednu drugu temu – koliko objekata se do kraja u potpunosti izvede prema renderu?

  6. Student arhitekture

    Previše je velika gustina, stepen izgrađenosti i zauzetosti da bi se moglo nazvati „elitno“, „premium“, „šta god“. Radnička naselja iz jugoslovenskog perioda imala su bolju komociju nego predloženo rešenje.
    Ali, naši standardi su toliko niski da je ovo ljudima extra.

    1. Boban

      Gde pise „elitno“ ili „premium“?

      Krajnje je vreme da procitate tekst.

      1. Dragan Marković

        Bobane,

        Na sajtu renewconcept.rs piše: „Kompleks koji spaja luksuz i prirodu“.

        Sad sam pogledao.

        1. Boban

          A gde to piše u tekstu sa ovog sajta?

  7. Boban

    Uzgred, stepen zauzetosti i izgradjenosti je verovatno najnizi od svih komercijalnih objekata u, kako to nasi politicari vole da kazu :-), novijoj srpskoj istoriji. Koje radnicko naselje ima manji stepen izgradjenosti od ovog naselja?

    Nemam nikakve veze sa ovim „proizvodom“, ali nije mi pravo kada neko baca kamenje bez ikakvih argumenata.

    Licno, nisam pristalica posedovanja nekretnina za povremeni boravak. Razlozi su brojni, ali kada bih se odlucio na takav korak, sigurno bih vise voleo da mi vikendica bude u sklopu nekog uredjenog i odrzavanog kompleksa umesto u nekoj nedodjiji gde je laka meta obijanja, gde moram da dodjem dan ranije da pokosim i pocistim. Blizina Beograda je sigurno veliki plus, jer sve preko jednog sata voznje do kuce za odmor znacajno proredjuje broj boravaka…

  8. Dragan Markovich

    Najveći komercijalni uspeh svih komercijalnih uspeha, u „savremenoj srpskoj istoriji“ (kako bi to Boban naglasio), a kada su nekretnine u pitanju, jeste Belvil na Novom Beogradu. Razlog je jednostavan – ponuđeno je najlepše i najbolje održavano zelenilo u gradu i Srbiji, dok zgrade i stanovi nisu ništa posebno (materijalizacija ne naročito užas) Ne znam iz kog razloga drugi INVESTITORI ne primenjuju taj poslovni model na svojim projektima već prodaju GOLE KVADRATE, PLOČICE, PARKET i SLAVINE.

    Ukoliko se veća pažnja pokloni paternom uređenju i ozelenjavanju, a pritom se ponudi mogućnost održavanja istog od strane Rizorta (u kombinaciji sa čišćenjem vikendica) mislim da ovaj projekat može da ima veliki komercijalni uspeh. Za sada, ne vidim da se taj potencijal prepoznao – ali, možda grešim.

  9. Katarina B

    …..benefitima ovog kompleksa… Benefit iliti na srpskom „korist“ od ovog kompleksa je iključivo u vlasničkom džepu koji će se napuniti. Nešto neprikladije i suprotno prirodnom okolišu skorije nisam videla i zaista sam iznenađena da plasirate ovako nešto na svom portalu. Veoma žalosno , jadan Kosmaj.
    Ps. Pretpostavljam da je dobro plaćen PR tekst ali gubite na renomeu ako plasirate ovako nešto….

  10. Dragan Markovich

    Draga Katarina,

    Hvala na zapažanju. Šta je loše u tome da neko napravi turističko naselje na Kosmaju sa idejom na tome zaradi novac? Nama treba više ovakvih projekata, zar ne?

    Kao arhitekta koji se bavi stanovanjem, jednoporodičnim i višeporodičnim, smatram da je koncept odličan, ali da postoje stvari koje su mogle bolje. Na primer, kao što sam pomenuo, paterno uređenje i odnos objekata i terena je mogao biti suptilniji, razigraniji i zastupljeniji. Na renderima su mogli da stave malo više ljudi da vidimo kako bi prostor izgledao kada bi se koristio. Mogli su da stave i neku kartu materijala i opreme – da možemo da osetima taktilnost prostora i ambijent.

    Kolege iz ZDL studija su imali fantastičnu prezetnaciju za HOTEL GRABOVAC – https://www.gradnja.rs/hotel-grabovac-plitvicka-jezera-zdl/. Ne znam zašto i iz kog razloga investitor našim arhitektama nije da još 2-3 da naprave bolje rešenje nego je izašao pred svet i kupce sa ovakvim projektom.

    ECOLUX kao novi stambeni koncept ima puno tržišnog potencijala. Iskren da budem, smatram da je RENEW fenomenalan poslovni poduhvat. To je pravi pristupu, u pravo vreme, na pravom mestu. Međutim, sa arhitekturom su malo omašili. Moralo je to biti bolje kako bi bilo „premium“, da bude više pratećih sadržaja. Ali, siguran sam da će projekat zaživeti.

    Neki drugi investitor može da uči na njihovim greškama. Ja sam 100% da neko u Srbiji ponudi turistički kompeks koji je u svim domenima ECOLUX – prodao bi sve jedinice za nedelju dana i bio opasna konkurancija svima na tržištu. Međutim, investitori ne prepoznaju moć dobre, autorske arhitekture. Ovako, tim za prodaju i marketing mora da radi mnogo više i jače kako bi nadoknadila sve ono što je u arhitekturi propušteno. A tim za prodaju i marketing troši mnoogo više para nego tim arhitekata.

    S druge strane, Hotel Grabovec je primer pozitivne prakse. Kad mogu oni to tako u Hrvatskoj, zašto mi to ne bismo mogli i ovde kod nas? Šta nas sprečava?

  11. arh/dizajner

    Arhitektura NIJE prilagodjena planinskom ambijentu ,bezlicne ,bezdusne,kocke ,nivo estetike je veoma nizak . Opsti utisak definisan jednom recju-DOSADNO.

  12. Zvonko

    Izgleda kao sterilni svet iz transhumanističkih noćnih mora.

Ostavite odgovor

Obavezna polja *