Enterijer prodavnice brenda VZK na Vračaru; Foto: Miloš Martinović
Enterijeri

Remorkerov enterijer na Vračaru čist kao farmaceutska laboratorija

Dugački, monolitni, konzolni pult dominantan je element ovog  enterijera, dok jarko plavi pod svojim tonom ostavlja jasan trag u memoriji kupca.

Beogradski studio Remorker architects predstavio je na portalu Dizajn enterijera projekat unutrašnjeg uređenja flagship prodavnice domaćeg kozmetičkog brenda VZK, otvorene ovog leta u Beogradskoj ulici na Vračaru.

Kako se navodi, u enterijeru ove radnje stvorena je replika ambijenta u kom je i sam VZK nastao – a to je farmaceutska laboratorija – čija jednostavnost i čistoća su poslužili kao polazna osnova za osmišljavanje dizajna.

„Korisnici se time upućuju na poreklo brenda, dok im se u isto vreme pruža iskustvo koje podseća na ono koje su imali oni koji su se bavili istraživanjem i razvojem proizvoda izloženih na policama“ – objasnile su arhitekte.

Pročitajte još na Gradnja.rs:

Pod svojim tonom direktno asocira na brend VZK; Foto: Miloš Martinović

Jasan trag u memoriji kupca

Kombinacija svetlih tonova i glatkih površina, poput onih u laboratoriji, pokazala se kao neutralna ali efikasna pozadina za isticanje mnogobrojnih proizvoda ovog brenda.

Glavni akcenat u prostoru je jarko plavi pod koji svojim tonom direktno asocira na brend VZK (originalno skraćenica naziva „Veoma zdrava krema“) i ostavlja jasan trag u memoriji kupca.

Dugački, monolitni, konzolni pult kao dominantan element enterijera predstavlja ujedno prijemni/naplatni sto, kao i laboratorijsku radnu površinu za pružanje usluge dermatološkog ispitivanja kože.

Površina plafona prosvetljena je LED svetlom prilagodljive boje i intenziteta; Foto: Miloš Martinović

Jedina izolovana celina u enterijeru je minimalistički dizajniran dermatološki centar za pregled, tretmane i masaže lica.

Pored dobro osvetljenih polica sa proizvodima, glavni izložbeni deo prostora ima celu površinu plafona prosvetljenu LED svetlom prilagodljive boje i intenziteta kako bi u svako doba dana davalo optimalno iskustvo kupovine.

Medicinski čist i hladan enterijer otopljen je drvenim dekorom u detaljima i dodatnom ambijentalnom rasvetom.

Centralna zona stavlja kupca u centar pažnje; Foto: Miloš Martinović

Bez suvišnih detalja

Centralna zona dizajnirana je za intimnu komunikaciju sa zaposlenima i stavlja kupca u centar pažnje, dok je jedina izolovana celina u enterijeru dermatološki centar za pregled, tretmane i masaže lica“ – objasnili su iz Remorkera.

Odvojena teškom platnenom zavesom i staklenom pregradom, ova prostorija je minimalistički dizajnirana, bez suvišnih detalja, sa akcentom na funkcionalnosti i odnosu pacijent-lekar.

Još informacija o ovom projektu, kao i dodatne fotografije, potražite na ovom linku.

Izabrali smo za vas...

Postani deo Gradnja zajednice

Najnovije vesti s našeg portala svakog petka u vašem sandučetu.

Srodni tekstovi

Ostavite odgovor

Obavezna polja *