Novi novosadski NT park biće za dve etaže viši od postojećeg
Umesto spratnosti u rasponu od Po+P+4 do Po+P+7, dve nove, odvojene funkcionalne celine trebalo bi da imaju spratnost Po+P+G+2, odnosno Po+P+G+7.
Grad Novi Sad oglasio je krajem prošle sedmice javni uvid u Nacrt odluke o izmenama i dopunama Plana detaljne regulacije univerzitetskog kompleksa u najvećem vojvođanskom gradu, kojim je predviđena izgradnja Naučno-tehnološkog parka 2.
U odnosu na prethodni javni uvid, objavljen početkom marta ove godine, glavne izmene tiču se visine i izgleda novog objekta na mestu sadašnjih laboratorija Mašinskog fakulteta FTN-a, dok istovremeno ukupna nadzemna bruto površina ostaje ista.
Pročitajte još na Gradnja.rs:
- Prostor Vojno-tehničkog zavoda u Kragujevcu postaje srpska Silicijumska dolina
- NT park na Zvezdari dobija tri nova objekta sa podzemnom garažom
Visina povećana za jednu etažu
Tako je, umesto spratnosti u rasponu od Po+P+4 do Po+P+7, sada planirana spratnost objekta od Po+P+G+2 do Po+P+G+7, uz mogućnost formiranja tehničkih etaža u skladu sa projektima unutrašnjih instalacija.
Time je u odnosu na raniji plan visina povećana za jednu etažu, dok će u poređenju sa postojećim Naučno-tehnološkim parkom novi objekat biti za dve etaže viši.
Ukupna nadzemna bruto površina od okvirno 30.000 kvadratnih metara treba da zadovolji
prostorne i funkcionalne potrebe planiranih sadržaja
Takođe, broj podzemnih etaža namenjenih parkiranju se prema novom Nacrtu ne ograničava, a potrebno je realizovati najmanje jedno parking mesto na 70 m² bruto površine objekta.
„Ukupna nadzemna bruto površina objekata od okvirno 30.000 kvadratnih metara treba da zadovolji
prostorne i funkcionalne potrebe planiranih sadržaja“ – navodi se u Nacrtu koji je na javnom uvidu do 14. oktobra.
Planiran i zeleni krov
Da podsetimo, objekat Naučno-tehnološkog parka 2 planiran je sa ravnim, zelenim krovom, a očekivani kolski pristup odvijaće se iz ulice Vladimira Perića Valtera, doktora Sime Miloševića i doktora Ilije Đuričića.
Lokalitet je dobro saobraćajno povezan sa svim delovima Univerzitetskog kampusa, u neposrednoj blizini nalazi se i autobuska linija gradskog prevoza, dok se ceo predeo u saobraćajnom smislu oslanja se na Bulevar cara Lazara i Fruškogorsku ulicu.
Kada su u pitanju zelene površine i vegetacija, očekuje se prezervacija platana i zelenila u najvećem mogućem obimu. Uz dodatno ozelenjavanje budućih neizgrađenih površina, može se očekivati i implementacija urbanog mobilijara i pešačkih komunikacija.