Novi koncept Starbucks kafića za ekspresnu uslugu
Kao što se sve dešava brzo na Vol stritu, i u novom objektu Starbaksa gosti će moći da dobiju kafu brže nego ranije.
Tačno preko puta njujorške berze, Starbaks je „instalirao“ svoj novi pilot projekat koji treba da ubrza uslugu. Princip je da se u malom prostoru efikasno organizuje kontakt između kupca i zaposlenih. To je učinjeno pultovima koji po potrebi mogu biti i mesto naručivanja
Ukoliko se ovakav način usluge pokaže pozitivno, planirano je još pet ovakvih objekata u Njujorku.
Enterijer ovog Starbaksa je dosta koncizniji od onih uobičajenih – gotovo je sve u jednom materijalu. Njega karakterišu horizontalne drvene letvice koje prekrivajući i zidove i plafone čine prostor kompaktnim.
Posetioce će odmah nakon stupanja u objekat dočekati zaposleni koji će primati njihove narudžbine na prenosivim elektronskim uređajima. Ovo će omogućiti brzu uslugu. Osim ovoga, prostor je organizovan na otvoren način, niskim pultom, tako da su zaposleni u mogućnosti da u svakom trenutku komuniciraju s kupcima.
„Ova lokacija na Vol stritu prikazuje ono što je u srcu naših kafića, samo upakovano u malom.“ rekao je Bill Sleeth, predsednik Starbaksa.
Ovaj kafe je dobar primer kako se kombinuju savršen dizajn, mogućnost maksimalne efikasnosti poslovanja i prijatan kontakt između kupaca i zaposlenih.
Linija porudžbine se pomera napred ukoliko uđe više gostiju u isto vreme.
Pogledajte i kako izgleda kuća koja ima svoj kafić.