Nexe isporučio rekordnih 168.000 m3 betona u 2020. godini
To je donedavno bio trogodišnji plan jedne betonske baze koji je realizovan unutar samo jedne godine.
Članica NEXE Grupe, kompanija Nexe beton d.o.o. Novi Sad, je 2020. godinu završila kao najuspešniju u svom dvanaestogodišnjem poslovanju. Uz pozitivno poslovanje proizvodnje, u prošloj godini je realizovano i 20 projekata od važnosti kako na lokalnom, tako i na nacionalnom nivou.
– Isporučili smo 168.000 metara kubnih betona. To je veliki uspeh jer je donedavno to bio trogodišnji plan jedne betonske baze koji je uspešno realizovan unutar samo jedne godine. Prošla godina je u svakom smislu bila vrlo izazovna, kako za ceo svet, tako i za nas. Zato sam, pre svega, zahvalan svakom zaposlenom jer znam koliko je odricanja, posvećenosti i vere u ono što radimo utkano u svaki naš kubik betona. Pred nama je još jedna uzbudljiva godina, prepuna novih iskustava koja ćemo tek steći. Kroz nju, kao i do sada, moramo ići odlučno, ali polako, korak po korak – izjavio je Ivan Fattorini, direktor Nexe betona d.o.o. Novi Sad.
Beton uglavnom za stanogradnju
Uspešni poslovni rezultati su proizvod kvalitetno ugovorenih i realizovanih projekata, koji su u 2020. godini uglavnom bili vezani za stanogradnju, ali i rezultat praćenja najnovijih trendova i kontinuiranog ulaganja u zaposlene, edukaciju i tehnologije.
– U 2021. godini, koja donosi brojne izazove i neizvesnosti, ujedno će se raditi i na novim značajnim projektima. Velika ekspanzija radova u građevinarstvu krajem 2019. i tokom 2020. izazvala je veliku potražnju za građevinskim materijalima i radnom snagom, a na tržištu su se pojavili novi proizvođači betona što je stvorilo dodatni pritisak na samu industriju – objasnio je Fattorini i dodao da značajnu ulogu u boljem pozicioniranju brenda Nexe na svim tržištima u narednom periodu očekuju od projekta Prodaja 2.0 i CRM platforma Salesforce.
Prodaja 2.0 i Salesforce
– Navedeni projekti se odnose na prikupljanje velike količine značajnih podataka koji će nam pružiti važne informacije i pomoći u lociranju onih delova prodajnih procesa koji zahtevaju poboljšanje. Na taj način ćemo dodatno unaprediti saradnju s kupcima, ali i identifikovati proizvode koje je potrebno u većoj meri plasirati na određena tržišta ili regije. To otvara mogućnost za brzu reakciju i pravovremeno donošenje odluka, a s ciljem efikasnijeg poslovanja i još bolje prepoznavanja potreba naših kupaca – zaključio je Fattorini.
Prošla godina sa sobom donela brojne poslovne izazove za mnoge industrije i kompanije, a uspeh Nexe betona iz Novog Sada svakako je važan pokazatelj kvaliteta i efikasnosti upravljanja na svim nivoima kompanije.
Kad ste već ovde…