Merkada u tržnom centru Ada Mall / Studio KDA
Prostor food courta u novom tržnom centru zamišljen je kao gradska oaza, kvart s različitim sadržajima u kojem preovlađuje mnogobrojno zelenilo, zbog čega Merkada podseća na park u enterijeru.
Merkada je Premium Food Court od 1.000 m2 koji se nalazi na trećem spratu nedavno otvorenog tržnog centra Ada Mall. Ideja vodilja arhitektice Ksenije Đorđević iz studija KDA bila je stvaranje bogatog ambijenta koji komunicira sa širokom grupom korisnika.
Novi koncept prostora korisnicima nudi mogućnost da se na sopstven način poistovete s prostorom kojeg odlikuju raznolikost i urbani karakter. Štandovi s italijanskom, španskom, indijskom i japanskom kuhinjom, zadovoljiće one s egzotičnim ukusom. Na sličan način, dizajn enterijera Merkade posreduje između egzotičnost i domaćeg, raznolikosti i ponavljanja, tradicije i noviteta.
Dizajn enterijera Merkade posreduje između egzotičnost i domaćeg, raznolikosti i ponavljanja, tradicije i noviteta.
Prostor je zamišljen kao gradska oaza, kvart s različitim sadržajima. U centru, kao tačka gravitacije, nalazi se paviljon s prirodnim drvetom. Oko centralne tačke granaju se glavne trase kretanja, duž kojih se nalaze šankovi izdeljeni na osam zakupaca.
Terase Merkade posebna su atrakcija. Na obodu prostora, smeštene su dve terase koje su prepuštene u atrijum, a s kojih se prostire pogled na celokupni tržni centar.
Brisanje podela
Granica između Merkade i prostora tržnog centra samo je naznačena. Svedena opna skladno se uklapa sa drvenim elementima u prostoru i zajedno sa velikim žardinjerama brišu podele između unutrašnjih i spoljašnjih granica Food Courta.
S obzirom na poziciju tržnog centra i njegovu usmerenost ka jezeru, uvođenje prirodnih materijala, drveta i zelenila omogućilo je da se izražena prirodnost spoljašnjeg okruženje protka i kroz enterijer. Zbog mnogobrojnog zelenila, Merkada podseća na park u enterijeru.
Više slika i informcija pronađite na portalu Dizajn enterijera