Nameštaj i oprema, Promo

Kako je kupovina domaćeg nameštaja postala slatka muka

Praćenjem svetskih trendova, ulaganjem u dizajn i kvalitet, pojedine fabrike nameštaja iz Srbije podigle su lestvicu – veoma  visoko!

Opremanje enterijera bi trebale da budu slatke muke u kojima će ljudi uživati. Biranje sedećih garnitura, stolova, stolica i fotelja kao i njihovih boja i štofova je u suštini lepa zanimacija koju pak mnogi ne vole. Zašto je to tako? Na pomisao kupovine nameštaja mnogima odmah sve presedne jer pomisle na loš dizajn, nekvalitetnu ponudu i višemesečne rokove u domaćim salonima nameštaja. Međutim, to više nije tako!

Domaći proizvođači nameštaja već izvesno vreme pokušavaju da idu u korak sa svetskih trendovima, da prate tendencije postavljene na sajmovima kao što je onaj u Milanu i da u isto vreme osluškuju potrebe naših kupaca. I u tome im odlično ide!

Jedna od takvih kompanija je i Atlas! Ovaj domaći proizvođač nameštaja iz Užica, tačnije Sevojna, napravio je značaj zaokret u svom poslovanju pa je tržištu ponudio kolekciju komadnog nameštaja koji izgleda savremeno, sveže i prijatno za oko. Ukoliko pratite našu rubriku Šoping s arhitektom, primetićete da se njihove sofe i fotelje nađu u svakom izboru, a da su pritom cenovno veoma konkurentni.

Kvalitet i dizajn

Recept za kvalitetan nameštaj u suštini nije tajna. Atlas koristi rukom bojenu, kvalitetnu italijansku kožu, najbolje štofove, perje, savremene motorizovane relax mehanizme, visokoelestične sunđere, kvalitetnu drvenu konstrukciju izrađenu od bukovog masiva, i sve to je pažljivo pakuje u proizvode koji su u rangu s onima najpoznatijih svetskih brendova.

Recept za kvalitetan nameštaj u suštini nije tajna. Atlas koristi rukom bojenu, kvalitetnu italijansku kožu, najbolje štofove, perje i druge kvalitetne proizvode.

Veliki pomak u prepoznatljivosti postignut je započinjanjem saradnje s poznatim francuskim dizajnerom Paskalom Devloom. Tako se na tržištu pojavila nova linija Atlas nameštaja, novog franuskog dizajna i italijanske udobnostiUrban line, dok se paralelno s njom razvijao i premijum segment po uzoru na italijanske proizvođače, koji nosi naziv Sky line. Pored toga, vešte ruke majstora doprinele su da se u Atlasu razviju još dve značajne kolekcije, Dream line koju odlikuju proizvodi namenjeni svakodnevnom spavanju i Space line program čija je uloga da pruži podršku ostalim Atlasovim linijama.

Imajući u vidu da nameštaj iz Atlasovog asortimana odlikuje visoka estetska vrednost, moderan dizajn i beskompromisan kvalitet, kupovina nameštaja postaje slatka muka!

Iznenađenje na sajmu

Ponudu kompanije Atlas moći ćete videti i na predstojećem Sajmu nameštaja u Beogradu u hali 1 gde ćete ga moći i kupiti sa sajamskim popustom od 25 posto. Poseban kuriozitet je što će se Atlas pojaviti i u hali 3 gde će u periodu od 7.11. do 12.11. predstaviti na potpuno novi način. U skladu s tim najavili su iznenađenje koje na našim prostorima još nije viđeno. Za nas su ipak odali tajnu! U pitanju je modni performans u kojem će se prikazati 12 kreacija napravljenih od repromaterijala koji se koriste u proizvodnji nameštaja. Svi posetioci sajma su dobrodošli da uživaju u pripremljenom performansu. 9. novembra u 18 časova.

 

Postani deo Gradnja zajednice

Najnovije vesti s našeg portala svakog petka u vašem sandučetu.

Srodni tekstovi

Ostavite odgovor

Obavezna polja *