Izgrađen novi šoping centar u Kaluđerici sa 34 lokala
Beogradska kompanija „ImmoPoint“ otovriće 21. oktobra 2010. godine u 12 sati tržni centar u Kaluđerici, vredan 8 mil EUR. Na ukupno 10.000 m2, raspoređenih po različitim nivoima, posetiocima će na raspolaganju biti zanimljivi sadržaji kako za kupovinu, tako i za zabavu.
Neke od radnji koje će biti otvorene u novom centru u Kaluđerici su „Fitex“, „Ofy Toys“, „Brankodex“, „Atrattivo“, „Diopta“, „Tehnomarket“, „Alter obuća“, „AnMari“ venčanice, „Menda“, „Štampa sistem“, „Delizia“, „Telenor“. Potrošači će uživati u ponudi „Roda supermarketa“, uslugama Societe Generale banke, kafića „Martini“, VIP menjačnice, „Opi“salona lepote, „Primax“ apoteke i dr.
Osim zabave, novi tržni centar će umnogome doprineti kvalitetnijem životu stanovništva Kaluđerice i okolnih mesta. U centru će biti zapsoleno oko 200 radnika u 34 lokala.
„Ova investicija vredna 8 mil EUR nije jedina koja će promeniti izgled Kaluđerice i okoline. „ImmoPoint“ je mislio i na najmlađe sugrađane. Kompanija će uložiti u renoviranje vrtića i postavljanje video nadzora čime će podići nivo bezbednosti dece u ovoj ustanovi“, navedeno je u saopštenju kompanije.
– Kompanija „ImmoPoint“ doživljava Kaluđericu kao deo Beograda i želi da njenim i stanovnicima okolnih mesta – Grocke, Malog i Velikog Mokrog Luga, Leštana, Boleča, Vrčina, Vinče ponudi nešto drugačiji koncept zabave i kupovine. Biće to novo mesto okupljanja lokalnog stanovništva, mesto razonode i razbibrige, kutak za zabavu i opuštanje – kazao je Miloš Tutunović, direktor kompanije.
Kompanija „ImmoPoint“ osnovana je 2003. godine i bavi se razvojem projekata iz oblasti komercijalnih i stambenih nekretnina. Zapošljava tim profesionalaca iz oblasti arhitekture, građevine i marketinga.
Kompanija je aktivna na prostorima jugoistočne Evrope, a u svom poslovanju primarno je fokusirana na investiranje i razvoj stambenih i poslovnih objekata, a posebno tržnih centara u susedstvu kakav je i „Point Centar“.
„U okviru razvoja stambenih nekretnina „ImmoPoint“ je orijentisan na izgradnju luksuznih stanova i kuća. Projekti Dedinje I i Dedinje II, koji se nalaze na ekskluzivnoj lokaciji u Beogradu, u neposrednoj blizini Belog dvora, na najbolji način ilustruju poslovnu koncepciju kompanije. Imperativ je pružanje optimalnog prostora za život. Visoka udobnost, moderni dizajn i kvalitet izgradnje su ono što „ImmoPoint“ diferencira u odnosu na druge“, navedeno je u saopštenju.