Ovako će izgledati gondola Novak Đoković koja će povezati Vrnjačku Banju i Goč
Gondola sa 108 kabina dužine 7 kilometara biće postavljena na 47 stubova, a na trasi su u planu i restoran, suvenirnica, bob na šinama i ziplajn.
Već duže vremena priča se o gondoli koja bi ponela ime našeg najboljeg sportiste svih vremena, međutim sada stiže i zvanična potvrda da je ovaj ambiciozni projekat dobio zeleno svetlo.
Objavljen je prikaz buduće gondole sa imenom Novak Đoković koja će povezati Vrnjačku Banju i planinu Goč.
Srodni članci na portalu Gradnja:
Gondolu su projektovale beogradske firme Elkoms, Hidromontaža, Del ING i Geodetska radnja Piramida iz Brusa.
Istovremeno, Opština Vrnjačka Banja najavila je da se pozicija početne stanice menja pa će umesto na sadašnjem parkingu i igrališta u centru Banje, nadomak izvora Slatina, ona graditi na dve parcele pored.
Izabrani projektanti
Podsetimo, Opština Vrnjačka Banja raspisala tender za izradu idejnog rešenja za izgradnju Gondole, a posao je nakon sprovedene procedure dodeljen grupi ponuđača koju čine beogradske firme Elkoms, Hidromontaža, Del ING i Geodetska radnja Piramida iz Brusa.
Gondola Novak Đoković za 60 miliona evra
Gondola sa 108 kabina biće dužine 7 km i poneće ime Novaka Đokovića, a na trasi su u planu i restoran, suvenirnica, bob na šinama i ziplajn.
Kako je ranije najavljivano, gradnja gondole vredan je 60 miliona evra, a gradiće je Opština, Vlada i porodica Novaka Đokovića.
Gondole u Srbiji
Nakon što je u januaru 2021. godine proradila Gold gondola Zlatibor, najduža panoramska gondola na svetu sa dužinom od 8.950 metara, koja vodi na Tornik, pokrenute su brojne inicijative za novim gondolama.
Najveću pažnju izazvala je Kalemegdanska gondola čija je izgradnja zaustavljena 2019. godine. Međutim, projekat je ponovo aktuelizovan krajem 2022. godine iako do danas nije ništa urađeno po tom pitanju.
Ono što je pak izvesnije jeste širenje kapaciteta na našoj najpoznatnijoj skijaškoj planini. Naime, Kopaonik će u skorije vreme dobiti nove gondole jer je u februaru prošle godine izmenjen prostorni plan čime je dato zeleno svetlo za izgradnju kombinovane gondole – žičare sa maksimalnim kapacitetom od 2.400 osoba na čas.
Pozdravljam ideju o izgradnji gondole do Goča samo pažljivo sa kopanjem jer u Vrnjačkoj Banji je zauvek uništen izvor mineralne vode Snežnik sa najvećim procentom Selena od poznatih mineralnih voda. Inače je Goč atraktivna destinacijama za banjske goste da se čak organizuje izlet malim avionom.
Inače i Beograd je zreo za Gondolu i to na Kalemegdana jer kada može drevni Kotor zašto i ne Beograd.
Apsolutno se slazem, sa usca za 5min na Kalemegdanu. Ima puno onih za koje vazi sto gore u Srbiji to bolje, politika koci mnoge dobre projekte.
Naravno pre svega postaviti priorete ne zidati kvadrate bez zelenila ,vrtica i dobre infrastrukture.Ono sto me je zaprepastilo to je gradnja bloka
zgrada iza bivseg „Dunavskog cveta“
koji zaklanjaju pogled sa Dunava na Kalis. Cene I u Zemuno idu u nebo, Zlatiborska 3500 pa do 5000 na Pregrevici kraj Dunava.
Daleko bilo da se gradi gondola na Kalemegdanu! Ionako je lepota pogleda sa Kalemregdana uništena onom zgradurinom. Još mu fali gondola. Odudara, nespojivo.
A šta je oatalomod izvora u Vrnjačkoj Banji?!? Uništen Snežnik, Slatina i nema vodu zbog onog hotela, red je da unište i ostale izvore…
Sada bi dobro izgraditi gondulu Bruska Gobelja – Brzeće, Brzeće Kopaonik postoji gondola, a na taj način bi se izgradio naselje Brus, a imalo bi više hotela u Brusu, tako da bi više jeftinijih mesta za turiste, koji ne mogu da priušte novca za noćenje na Kopaoniku ili u Brzeću.
Ja bi i gradski prevoz zamenio gondolama
Kazete proradila gondola na Zlatiboru…
Dva meseca posle otvaranja dotične bio sam gost hotela Tornik i u sklopu arr. je bila i vožnja gondolom.
Gondola nije radila.
Bila je na servisu posle dva meseca rada!!!
Tako su odgovorili kad sam ih pitao zasto ne radi, a bila je kazem u sklopu arr.
Eto toliko o našim gondolama.
Da li je to običnom čoveku bitno? Bitno je za pojedince i odredjenu grupu ljudi.
Pečanac, to da li je Bgd zreo za Gondolu odlučiče Beograđani, i to oni malo bistriji.
Kako sjajan projekat, vidi se autorstvo nema šta…Sad je i Goč došao na red da ga ….