FOTO: Kako napreduje Žeželjev most
Lukovi novog mosta preko Dunava trenutno se montiraju sa Petrovaradinske strane a uskoro kreću i oni sa novosadske.
Same radove usporavali su zaostaci betonskih blokova od starog mosta dok je kod stuba broj pet izmeštana vodovodna i gasna instalacija. Takođe, pripremni radovi za prilazne radove kasne zbog pravno-imovinskih odnosa što bi moglo da dovede do gubitka 5,5 milona evra iz evropskih fondova. Ipak, most se gradi punom parom i ovo što se sada vidi već nagoveštava da će most izgledati maestralno.
Pogledajte slike koje smo dobili zahvaljujući Nixivoju sa foruma NSBuild.
Pogledajte i Tanjugove slike:
Procene su da će prvi automobil novim Žeželjevim mostom proći krajem 2014. godine.
Бедна реплика правог Жежељевог моста.
Да је саграђен на неком дрругом месту рекао бих да је чак и леп.
Међутим саграђен је на месту генијалног Жежељевог моста, са следећим карактерисикама:
-ексцентричним (жељезничким) колосеком,
-преднапрегнути лук је грађен и три дела, тако је остверена уштеда на скели.
-Први пут је коришћена скела од монтажно aбетонских елемената
– тло је иза обалних стубова замењено и прднапрегнуто уз помоћ АБ дијафрагме и хидраулочних преса итд.
КОМПЛЕТН ИДЕЈНИ ПРОЈЕКАТ АКАДАМИК БРАНКО ЖЕЖЕЉ ЈЕ САСТАВИО НА А3 ФОРМАТУ СА СВИМ ПОТРЕБНИМ ДИМЕНЗИЈАМА.
Након тога је екипа инжењера рачунала 6 месеци за главни пројекат и димензије које су добијене незантно су се разликовале од идејног пројекта. Пројектант извођења троделно лука и утезања пресама академик Б. Петровић. Извођач Р. Димитријевић и МОСОТГРАДЊА