U Bloku 40 na Novom Beogradu planirana poslovna zgrada od preko 20.000 kvadrata
Na javnom uvidu našla se devetospratnica u staklu koja bi trebalo da se gradi preko puta poznate zgrade Red Stripe i nedaleko od kule West 65.
Grad Beograd oglasio je ove sedmice javnu prezentaciju urbanističkog projekta za izgradnju poslovne devetospratnice, koja je planirana na dve katastarske parcele na Bulevaru Milutina Milankovića u Bloku 40 na Novom Beogradu.
Nosilac izrade UP-a je beogradski „Yugo biro“, investitor je Rastko Pleskonjić, takođe iz Beograda, dok idejno rešenje potpisuje Arhitektonski studio 292 iz Užica, sa Aleksandrom Ćosićem, mia, kao odgovornim projektantom.
Pročitajte još na Gradnja.rs:
- Kod Mostarske petlje Harvinter planira izgradnju četvorospratnice
- Na mestu Domobranske kasarne u Zemunu niče kompleks sa 23 lamele
Preko puta Red Stripea
Predmetne katastarske parcele zauzimaju ukupnu površinu od oko 2.946 m2 i povezane su sa internom blokovskom saobraćajnicom iza koje se dalje nalazi trasa železnice.
Na predmetnim katastarskim parcelama nema izgrađenih objekata, a lokaciju karakteriše relativno ravan teren i saobraćajna dostupnost zahvaljujući ortogonalnoj šemi novobeogradskih saobraćajnica.
U neposrednoj blizini južno od predmetne lokacije nalazi se železnička stanica, kula West 65 kao i poznata zgrada Red Stripe koju je projektovao Zugay.
Idejnim rešenjem planiran je 100% poslovni objekat, sa tri podzemne garažne etaže, prizemljem, osam nadzemnih etaža i povučenim spratom.
Idejnim rešenjem planiran je 100% poslovni objekat, spratnosti 3Po+P+8+Ps, sa tri podzemne garažne etaže, prizemljem, osam nadzemnih etaža i povučenim spratom.
Kolski pristup podzemnoj garaži planiran je u vidu dva saobraćajna priključka (ulaz/izlaz), koji su ka internoj blokovskoj saobraćajnici orijentisani tako da se priključenje na primarnu mrežu saobraćajnica odvija sasvim bezbedno i ne remeti funkcionisanje saobraćaja.
Pešački pristup organizovan je sa ulice preko pešačkog platoa direktno u objekat, a projektovan je tako da bude prilagođen korišćenju licima sa posebnim potrebama u prostoru.
Pešački izlazi iz garaže su formirani preko tri lifta i dva stepeništa, od kojih je jedno požarni izlaz.
Prema idejnom rešenju užičkog studija, u tri nivoa podruma nalaze se garaže i tehničke prostorije.
Garaža je organizovana sa unutrašnjim dvosmernim saobraćajnicama ukupne širine 6 m, a vertikalne komunikacije su ostvarene sa dve jednosmerne rampe, svaka sa po dve trake ukupne širine 6m.
Pešački izlazi iz garaže su formirani preko tri lifta i dva stepeništa, od kojih je jedno požarni izlaz.
Fleksibilna podela prostora
U prizemlju objekta nalaze se proširene komunikacije sa info-pultom koji usmerava ka liftovima i stepeništu. U okviru proširenih komunikacija smešten je i lobi namenjen za susrete, čekanje i neformalne sastanke.
Organizacija prostora na tipskim spratovima omogućuje fleksibilnu podelu prostora. Svaki sprat sadrži dva poslovna prostora i dva magacinska prostora do kojih se dolazi preko centralnog hola.
Centralni holovi vertikalno su povezani sa stepeništem, dva putnička i jednim teretnim liftom.
U garaži na tri podzemna nivoa predviđeno je ukupno 148 parking mesta.
Ukupna bruto površina objekta iznosi 20.424 m2, a projektom je predviđena izgradnja ukupno 19 poslovnih prostora – kancelarija, te 20 magacina.
U garaži na tri podzemna nivoa predviđeno je ukupno 148 parking mesta, od čega je 12 PM namenjeno osobama sa posebnim potrebama.
Moguća je fazna realizacija objekta tako da svaka faza predstavlja jedinstvenu celinu: Faza 1 – izgradnja podzemnih etaža Po3, Po2, Po1; Faza 2 – izgradnja nadzemnih etaža P+8+Ps.
Primedbe i sugestije do 7. juna
Zainteresovani mogu tokom javne prezentacije da izvrše uvid u urbanistički projekat, kao i da svoje primedbe i sugestije na planirana rešenja dostave Sekretarijatu za urbanizam i građevinske poslove, najkasnije do 7. juna 2023. godine.
Tužno.
ruglo u najavi, dakle još jedan od užasa