Otvoren Beo Shopping Center – ovako izgleda novi tržni centar (foto, video)
BEO Shopping Center otvoren je danas, 25. juna 2020. godine, na uglu ulica Vojislava Ilića i Mis Irbijeve na ukupnoj površini od preko 130.000 metara kvadratnih.
Beograd je dobio novi tržni centar, a ovog puta on je otvoren na lokaciji kojoj gravitira 350.000 stanovnika. Pored dobre lokacije i raznolike ponude brendova, BEO Shopping Center odlikuje i inovativni arhitektonski koncept kojeg karakterišu otvorene površine, puno prirodnog svetla i zelenilo.
https://www.facebook.com/405639319688/videos/634192750508322
Projekat tržnog centra na 130.000 kvadrata izradio je arhitektonski studio Chapman Taylor iz Dizeldorfa.
Investicija kompanije “MPC Properties” u ovaj tržni centar iznosi 110 miliona evra, a radi se o objektu tri etaže (2Po+Pr+2+Ps) i sa 43.000 m² prostora za iznajmljivanje sa prostranom podzemnom garažom kapaciteta preko 1.200 parking mesta. Projekat tržnog centra izradio je arhitektonski studio Chapman Taylor iz Dizeldorfa koji je radio i na projektu Ušća 2 takođe u vlasništvu “MPC Properties”.
Povodom svečanog otvaranja u centru su organizovani specijalni popusti u svim radnjama, zabavni sadržaji i animacije za sve članove porodice, art performansi poznatih domaćih umetnika, a pojedine lokacije u centru su pretvorene u selfi galerije.
Brendovi
Ova šoping destinacija nudi 130 brendova, a jedna od novina je i poznati nemački modni brend Peek & Cloppenburg, koji otvaranjem radnje u BEO Shopping Centeru kreće u osvajanje tržišta Srbije. U centru će se i naći poznati brendovi kao što su Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, H&M, C&A, LC Waikiki, Deichmann, Reserved, Mojito, House, Cropp, Lindex, Sportina, Fashion&Friends, Guess, Superdry, N Fashion, Beosport, Office shoes, Deichmann, Reserved, Mojito, House, Cropp, Lindex, Coffee Room, Starbucks, McDonalds, KFC, dm, Maxi, Jasmin, Pertini Toys, Intersport, Buzz, Sport Vision, Casa Bianca, Laguna, ali i mnogi drugi.
Fotogalerija:
Foto, video: Gradnja.rs
Kad ste već ovde…
Bio sam danas na otvaranju. Klasicna prevara , dali popuste za po 3 musterije a dosla raja puta 100 , i naravno nema za ostalw , bitno je da se navuce krdo pa sta lavovi u savani i krokodili u reci uhvate u celjust . Uzas uzasa . Da li su ljudi toliko naivni nikad mi nece biti jasno. Krdo glupih ljudi kojima ove hijene cekaju da olaksaju dzepove u doba najvece ekonomske krize.
Ljudi cuvajte pare , trebace vam da prezivite ovu najvecu svetsku ekonomsku krizu i coronu i sve sledece viruse,koji su vestacki pusteni .
Lako potkupljiva sirotinja je dolazila organizovanim prevozom, ne bi li pogledala robu koju ne moze da kupi ili eventualno dobila nesto na poklon.
Kako bi to Niče rekao: „Bog je mrtav. Sve je dozvoljeno.“ Kupovina danas nije stvar potrebe nego stvar zabave. Kupuje se iz zadovoljstva. Umesto razmišljanja o budućnosti, udri brigu na veselje.
Da krdo…koji pametan čovek ide na otvaranje još jednog tržnog centra sa ovoliko zaraženih …
Posle ce narod biti kriv sto se zarazio, a ne oni koji su dozvolili otvaranje novog trznog Centra usred pandemije.