Otvorene pristupne saobraćajnice kod Žeželjevog mosta
Novootvoreni kružni tok pripada budućoj obilaznici oko Petrovaradina koja će se jednog dana priključiti na Fruškogorski koridor.
Nakon više odlaganja, danas je otvoren kružni tok s pristupnim saobraćajnicama kod Železničko-drumskog mosta u Novom Sadu čime je ovaj most konačno dobio prilaz sa keja na Petrovaradinskoj strani. Radovi koji su započeli u junu 2017. godine trebali su da budu završeni u novembru prošle godine, ali je potom rok prvo pomeren na septembar, a potom i na decembar ove godine.
Kružni tok će biti deo buduće obilaznice u Petrovaradinu, koja će voditi preko novog mosta preko Kanala, a sve zajedno to je deo Fruškogorskog koridora.
Novootvoreni kružni tok s pristupnim saobraćajnicama sada reguliše pristup mostu ne samo automobilima, već i pešacima i biciklistima. Da bi se obezbedio saobraćaj u svim pravcima bez presecanja tokova, kružna raskrsnica obezbeđuje vezu Reljkovićeve ulice, Keja skojevaca i nove saobraćajnice koja prolazi ispod mosta.
Neka isključenja s kružnog toka su zatvorena betonskim blokovima jer saobraćajnice dalje još uvek ne postoje. Naime, kružni tok će biti deo buduće obilaznice u Petrovaradinu, koja će voditi preko novog mosta preko Kanala, a sve zajedno to je deo Fruškogorskog koridora čiji komercijalni ugovor s kineskim CRBC treba da se potpiše ovih dana.
Tranzitni saobraćaj
Izgradnjom obilaznice oko Petrovaradina u potpunosti će se promeniti koncept sadašnjeg vođenja tranzitnog saobraćaja koji više neće ići preko Reljkovićeve ulice koja u Petrovaradinu sada vodi na Žeželjev most. Tranzit se prebacuje na stranu Ribarske ade, sa druge strane nasipa. Međutim, do izgradnje obilaznice u Petrovaradinu tranzit će se i dalje odvijati Reljkovićevom ulicom.
Kad ste već ovde…