Čelik i zeleni krovovi: Ovako će izgledati beogradska gondola
Arhitektonski tim zadužen za projektovanje beogradske gondole završio je idejni projekat „letećeg tramvaja“ koji će spajati Ušće i Kalemegdan.
Kao što smo ranije pisali, u Skupštini grada Beograda je krajem prošle godine potpisan sporazum o izgradnji žičare, čija će trasa spajati Kalemegdan i Ušće. Na trasi bi saobraćalo 25 gondola, koje bi prevozile oko 3.000 putnika na sat. Investicija je vredna 15 miliona evra, a projekat će sprovesti Javno preduzeće Skijališta Srbije.
Kako saznaje eKapija, završen je idejni projekat koji je u uradio beogradski AGM. Idejnom projektu, koji će biti upućen Republičkoj revizionoj komisiji, prethodilo je izdavanje lokacijske dozvole za ovaj projekat sredinom februara, a sledeći korak je dobijanje građevinske dozvole i početak gradnje, prema dosadašnjim najavama, početkom aprila 2019.
Stanice beogradske gondole imaće prohodne zelene krovove sa urbanim mobilijarom i vidikovcima.
Kao što možemo videti na priloženim renderima, stanice beogradske gondole imaće prohodne zelene krovove sa urbanim mobilijarom i vidikovcima.
Podsećamo, ugovor o gradnji gondole potpisan je krajem decembra 2018. godine, a za izvođače radova prethodno su izabrane tri domaće i jedna italijanska firma. Kako je za eKapiju rečeno u jednoj od njih, beogradskom Elkomsu koji je nosilac projektnih aktivnosti i ujedno izvođač dela radova, kabine gondole imaće 10 mesta, a ne od 10 do 35, kako su ranije preneli mediji.
A kako će beogradska gondola izgledati kada bude izgrađena, što bi, kako se očekuje, trebalo da se desi do kraja godine, pogledajte na fotografijama novoprojektovanog rešenja.
Kad ste već ovde…
A na osnovu kojih kriterijuma i procedura je odabrano ovo rešenje, a ne neko drugo? Da li je sproveden pozivni konkurs za ovaj važni gradski „landmark“ ili je AGM posao dobio „ispod stola“?
koliko ja znam . bio je JAVNI TENDER, i jedna sasvim treča firma ga je dobila, pa su zvali AGM da to iznesu…