Austrijski Roses Outlet otvara tržni centar u Staroj Pazovi
Austrijska kompanija „Roses Design Outlet“ otvoriće sledeće godine prvi deo tržnog centra u Staroj Pazovi vredan 15 miliona evra.
Kada bude gotov, ceo kompleks će biti vredan 60 mil EUR i prostiraće se na 60.000 m2. Ovde će biti smeštene vrhunske robne marke po niskim cenama uz zabavne sadržaje koji idu uz ovakve centre za kupovinu.
– U „Roses Outlet“–u u Staroj Pazovi će biti smešteno 30 radnji u prvoj fazi od čega će 90% biti moda i obuća kao i propratni modni dodaci. Izgradnja je planirana u nekoliko faza. U skladu sa zahtevima tržišta, planiramo da se u početku radnje prostiru na 7.000-8.000 m2. „Outlet“ u Hrvatskoj je izgrađen na površini od 15.000 m2 što je bilo preveliko za početak i to nam je pouka. Međutim, u krajnjoj fazi u Srbiji želimo dostići više od 25.000 m2 – kaže u razgovoru za „eKapiju“ Roman Rogović, direktor „Roses Design Outlet“ Hrvatska.
Naš sagovornik navodi da je planirano da centar bude otvoren na proleće 2012. godine, ali da će konačnu odluku doneti u dogovoru sa najvažnijim zakupcima.
– Izgradnja traje samo 4-5 meseci, ali se trenutno pregovara o pomeranju datuma otvorenja. Za zakupce je „Outlet“ zapravo uranio 2 godine, a otvorenje bez dodatnih brendova ili s trgovinama koje nemaju dovoljno robe moglo bi ideju o „Outletu“ vratiti godinama unatrag. Srbi su upoznati s internacionalnim formatima iz inostranstva i želimo im od početka ponuditi jednak standard – napominje Rogović.
Kako kaže sagovornik „eKapije“, cena zakupa će na početku biti dosta snižena, jer žele klijentima da olakšaju poslovanje, a oni posledično kupcima.
– Zarada će doći kasnije. Kupci bi trebalo da u centru „Roses“ uživaju i zabavljaju se, a pritom i da uštede. Želimo da ponudimo vrhunske marke po izrazito niskim cenama, uz raznovrsne događaje.
U Srbiji će u ponudi biti brendovi koji su već u „Roses“ centru u Hrvatskoj. Neke od kompanija u „Outlet“ u Hrvatskoj su: „adidas“, „Benetton“, „Dolce & Gabbana“, „Tommy Hilfiger“, „Versace“, „Armani Woman“, „Puma“, „Valentino“, „Diesel“, „Polo Ralph Lauren“, „Christian Dior“, „Miss Sixty“, „Time Force“, „Pierre Lannier“…
Rogović objašnjava da će u prvoj fazi doći brendovi već dobro poznati srpskom tržištu jer se „Outlet“ radnje pojavljuju tek godinama nakon ulaska neke marke na tržište.
– Jedino tada postoji roba koja se može profesionalno prodati. Ali ubuduće će doći svi, zato imamo toliko faza izgradnje.
Na pitanje kako je „Roses Outlet“ odlučio doći u Srbiju, Rogović odgovara:
– Budući da je naše preduzeće „Roses“ HR vodeće na prostoru Jugoistočne Evrope, Srbija je zbog svoje veoma slične strukture najma logičan sled. Osim toga, stvara se sinergija s već otvorenim „Outletom“, od koje će profitirati i kupci i zakupci.
On napominje da je opština Stara Pazova izabrana zbog idealne lokacije smeštene u blizini jedne od najbrže rastućih saobraćajnica.
– Osim toga, za nekoliko godina će se izgraditi i veza sa aerodromom i autoputem prema Zagrebu, što je naša druga prednost. Veoma smo zadovoljni saradnjom sa opštinom Stara Pazova. Lepo je osećati se dobrodošlo.
Naš sagovornik kaže da mu je poznato da će imati konkurenciju, ali ističe „da ne beže od izazova“.
Rim, Pariz i Berlin
Kompleks je projektovan sa idejom da se predstave arhitektonski stilovi regiona i cele Evrope – na primer, St. Peters će simbolizovati Rim, Trijumfalna kapija Pariz, Brandenburška kapija Berlin i drugo.
(eKapija)