Zahvaljujući konstantnim inovacijama i uvek aktuelnim sadržajem, naš portal ostaje mesto broj 1 na polju arhitekture i građevinarstva u Srbiji i regionu.
„Zar je već prošlo četiri godine od menjanja sajta?“, pitanje je koje je prvo isplivalo kada se u redakciji povela rasprava na temu da bi li trebalo osvežiti izgled portala. Promene nisu omiljene ali su neophodne jer se jedino tako može ići u korak s vremenom i trendovima. Stoga je zaključak rasprave bio: menjamo izgled sajta!
I baš kao kada u domu odlučite da, na primer, promenite kvaku na prozoru a na kraju završite s kompletnim renoviranjem stana, tako se i naše osvežavanje izgleda sajta završilo s kompletnim menjanjem vizuelnog identiteta.
Novi logo
Baš kako izgleda novi sajt, koji je sada pregledniji i pristupačniji a čije radove ispod haube potpisuje Eemagine, bila nam je želja da dobijemo i rasterećeniji i minimalističkiji vizuelni identitet. U tome nam je pomogao dizajner Miroslav Vujović Graforidža, dobitnik prestižne Red Dot nagrade za 2017. godinu, koji je dizajnirao novi logo portala Gradnja.
Znak sadrži i stilizovano veliko slovo G, kao početno slovo naziva portala, dok se celokupan oblik može tumačiti i kao matica šrafa, što simbolizuje radove u oblasti enterijera.
– kaže dizajner Miroslav Vujović.
Novi logo je jednostavniji, čitljiviji i u skladu sa svetskim trendovima, a kako kaže Miroslav „inspiracija za redizajnirani logo portala Gradnja.rs došla je iz postojećeg vizuelnog identiteta.“
„Pošlo se od ideje da se perspektivni prikaz prostora u starom znaku očuva, s tim što je on sada predstavljen na jedan jednostavniji i uprošćeniji način, putem minimalističkog jednolinijskog oblika, što je odavno trend u svetu.“, kaže dizajner Miroslav Vujević.
„Uz perspektivu sa dva nedogleda, znak sadrži i stilizovano veliko slovo G, kao početno slovo naziva portala, dok se celokupan oblik može tumačiti i kao matica šrafa, što simbolizuje radove u oblasti enterijera. Plava boja sa starog znaka sada je malo modifikovana, dok je neserifni font logotipa uočljiviji nego ranije, ali uz zadržanu jednostavnost i čitkost, čime ne konkuriše osobenosti koju nosi znak,“ dodaje Miroslav.
Odgovor kuću gradi
Radovi se tu nisu završili – trebalo je osvežiti i slogan! Za novi slogan koji sada glasi „Odgovor kuću gradi“ zaslužan je copywriter Mihailo Tešić iz agencije Leo Burnett.
„Pored olovke i projekta, mistrije i skele, pravi graditelj pre svega mora da ima znanje. Svrha sajta Gradnja.rs je da informacijama, to jest znanjem, pomogne svim graditeljima, postojećim i potencijalnim. Polazeći od ove dve ideje, želeo sam da nađem poruku koja će ih spojiti, na jednostavan i prepoznatljiv način… Srećom, rešenje se praktično samo nametnulo – jer šta je jasnije i prepoznatljivije od poslovice?“, kaže Mihailo Tešić.
Zasukani rukavi
Puno promena u tako kratkom roku? Ne brinite, sve će brzo leći na svoje mesto jer je novi sajt zajedno sa novim vizuelnim identitetom prilagođen lakšem čitanju i informisanju.
Nadamo se da vam se nov izgled sajta i vizuelni identitet dopada, a mi vam obećavamo puno dobrog sadržaja u narednom periodu. Dakle, renoviranje je završeno! A sada da se zasuču rukavi jer samo odgovor kuću gradi.
Lepo, pratim sajt koliko cesto mogu. Ima zanimljivih tekstova, meni licno ovo dodje kao domaci „grand designs“. 🙂
No, uvek ima mesta za napredak pa ako vam vreme dozvoli bilo bi dobro da izbacujete vise videa na yt kanalu ili slicno…
Promene su uvek dobrodošle, naročito kada su na bolje. Lepo,pratimo vas dalje.