Trimo promenio logo ali i ime kompanije
Šest meseci nakon što ih je kupio Innova Capital, Trimo najavljuje novi smer u kojem će se kretati kompanija.
Poznati proizvođač fasadnih sistema iz Slovenije dobio je ovog proleća novog vlasnika pa su usledile promene kako bi kompanija postala više orijentisanija, kako se navodi u saopštenju, „ka arhitektonskim rešenjima“.
Da bi na pravi način izrazili novu orijenataciju, Trimo je promenio logo koji sada izgleda ovako:
Redizajnirani vizuelni identitet kompanije Trimo predstavljen je minimalističkim ali opet upečatljiv logoom sa novim fontom. Logo je složen u četiri reda tako da stvara utisak monumentalne kompozicije.
Takođe, počev od 29. septembra Trimo ima novo zvanično ime kompanije. Umesto TRIMO, inženiring in proizvodnja montažnih objektov d.d. sada će se zvati TRIMO, arhiteturne rešitve d.d. što u prevodu znači „arhitektonska rešenja“.
Pogledajte neka od rešenja sa Trimo proizvodima.