Logo prodavnice napravljen od 900 plastičnih flaša
Logo na zidu, od recikliranih materijala, samo je uvod za neobičan asortiman koji je u ponudi ove prodavnice.
Ponovnim korišćenjem plastičnih flaša, odnosno njihovog dna, arhitekta Angelo Luigi Tartaglia kreirao je neobičan logo na zidu rimske prodavnice Surplus. Logo koji prekriva čitav jedan zid više podseća na komad savremenog umetničkog dela, nego na reklamni segment jedne firme.
Bilo je potrebno više od 900 providnih i crvenih plastičnih flaša kako bi se izveo ovaj projekat. Iza svake pozadine dna flaše nalazi se rasveta koja pojačava vizuelni efekat.
Konbinacija novog, starog, vintidž i recikliranog bila je smernica u određivanju koncepta dizajna prodavnice Surplus, piše Architizer.
Baš kao i enterijer, tako je i ponuda artikala u ovoj prodavnici veoma raznovrsna. Ovde se mogu kupiti odevni predmeti ali i pića i konzervisana hrana, pa i testenine.
Sam naziv ovog lanca prodavnica (surplus, eng. višak) upućuje na raznovrsnu ponudu.
Foto: Gianni Franchellucci
Pogledajte i enterijer ove prodavnice:
Prodavnica obuće inspirisana školskim sveskama na kvadratiće