Kako bi što efikasnije pokazao svoju novu lepezu proizvoda, Geberit se spakovao u prikolicu i krenuo na put širom Srbije i regiona.
Da je izlaganje na domaćim sajmovima veoma skupo i neefikasno, shvatile su mnoge firme koje posluju na ovim prostorima. Slaba posećenost sajamskih štandova i visoka cena zakupa, primorale su firme da razmisle o novom konceptu pristupa svojim postojećim i budućim kupcima. I tako se rodila ideja da, umesto da zainteresovani dolaze na sajmove, firme dođu direktno na noge svojim kupcima. Jedna od takvih pristupa primenila je i kompanija Geberit koja je napravila prezentaciju u Novom Sadu u okviru salona Arte Ceramica.
U prikolicu standardne veličine stala je većina aktuelnih proizvoda kompanije Geberit. Na zidove su montirane sanitarije, na podove linijski slivnici dok su vrata prikolice poslužila za izlaganje tipki za vodokotliće.
Geberit on Tour je 22. septembra imao svoj nastup u Novom Sadu a uskoro se seli u nove gradove širom regiona.
Jedan od Geberitovih noviteta je i CleanLine. U pitanju je linijski slivnik na tuševe u nivou poda a više o ovom proizvodu možete pročitati u našem posebnom članku.
Pogledajte i kako izgleda Geberitova WC šolja koja filtrira neprijatne mirise.