Normann Copenhagen: Kako je nastao jedan dobar brend
Bilo je potrebno 15 godina da se od jednog alternativnog studija stvori brend svetskih razmera.
Danska je zemlja poznata po vrhunskim dizajnerima pa nije čudo da se kompanija koja dolazi iz ove zemlje, Normann Copenhagen, probila na tržištu vrlo efektnim komadima nameštaja i opreme za uređenje stanova.
Normann Copenhagen brand stvorili su Jan Andersen i Poul Madsen 1999. godine. Prvi proizvod lansirali su na tržište 2002. i to lampu pod imenom Normann Copenhagen. U roku od pet godina, usledilo je 38 proizvoda koji su proistekli iz saradnje s čuvenim dizajnerima ali i mladim talenatima iz celog sveta.
Do 2009. proizvodili su dodatke za uređenje stanova a nakon toga shvatili su da je vreme za uvođenje većih komada nameštaja. Danas je ovo prepoznatljiv brend sa retro stilom, jarkim bojama i detaljima kojima je posvećena velika pažnja.
Upravo ovo je privlačilo posetioce ovogodišnjeg sajma nameštaja u Švedskoj. Pogledajte slike koje je redakcija Gradnja.rs zabeležila na njjihovom štandu u Stokholmu kao i neke od njihovih prepoznatljivih proizvoda.
Posetu sajmu Stockholm Furniture & Light Fair omogućila je Švedska ambasada u Beogradu.
Još članaka sa sajma pogledajte prateći ključnu reč sff2014.