Paviljon u Osaki biće najlakša struktura koju je za Expo ikad izgradila Švajcarska
Četiri međusobno povezane sfere biće izgrađene od laganih membrana koje doprinose smanjenju ekološkog uticaja i omogućavaju brzo izvođenje.
Švajcarska je ovih dana otkrila dizajn svog nacionalnog paviljona za predstojeći Expo u Osaki, predstavivši svetskoj javnosti rezultat konkursa koji su zajedničkim trudom osvojili Manuel Herz Architekten, NUSSLI i Bellprat Partner.
U skladu sa tematskim okvirom Svetske izložbe 2025. godine – „Designing the Future Society for Our Lives“, švajcarski paviljon ima za cilj minimalizaciju ekološkog uticaja uz upotrebu lagane membrane koja omogućava brzu izgradnju.
Pročitajte još na Gradnja.rs:
Prozračan prostor za prikazivanje inovacija
Dizajn predstavlja plan da paviljon sadrži četiri lagane, međusobno povezane sfere, stvarajući tako prozračan prostor za prikazivanje švajcarskih inovacija.
Šetajući kroz izložbeni prostor, posetioci će imati priliku da istraže interaktivno i edukativno igralište koje prikazuje švajcarsku kreativnost.
Krov paviljona poslužiće i kao mesto sa kog se može uživati u pogledu na Expo i služiće kao mesto okupljanja tokom manifestacije.
Izložbeni paviljon za Expo u Osaki biće najlakša struktura koju je za Svetsku izložbu ikad izgradila Švajcarska.
U skladu sa temom Expoa o održivoj budućnosti, švajcarski paviljon koristi lagane membrane koje doprinose minimalizaciji ekološkog uticaja i omogućavaju brzu izgradnju.
U saradnji sa NUSSLI i ostalim profesionalcima, Manuel Herz Architekten su imali za cilj dizajniranje i unapređivanje ekološki prihvatljivih građevinskih metoda.
Generalni komesar Manuel Sali naglasio je da će izložbeni paviljon za Osaku biti „najlakša struktura koju je za Svetsku izložbu ikada izgradila Švajcarska“.
Fokus stavljen na tri glavne teme
Izložbe u paviljonu će se fokusirati na tri glavne teme: Augmented Human (robotika, AI, AR/VR) Life (biološke nauke, obrazovanje, zdravlje i ishrana) i Planet (životna sredina, održivost, klima i energija).
Ove teme će biti integrisane u osam tematskih nedelja predloženih od strane Expoa, pri čemu će Švajcarska aktivno učestvovati u diskusijama o globalnim pitanjima zajedno sa drugim saradnicima.
Partnerske organizacije koje su se priključile promociji uključuju dizajnerske i modne kuće, kao i prakse švajcarske gastronomije i vina.
Dizajniran kao platforma za promociju Švajcarske u Japanu, paviljon sadrži doprinose kako iz javnog, tako i privatnog sektora.
Neke od partnerskih organizacija koje su se priključile paviljonu u promociji Švajcarske uključuju dizajnerske i modne kuće, kao i prakse švajcarske gastronomije i vina.
Osim toga, paviljon će pružiti priliku za jačanje bilateralnih odnosa između Švajcarske i Japana, objasnili su pobednici na konkursu za ArchDaily.