Rendering uz pomoć alata Twinmotion; Ilustracija: Sceeenshot YouTube/Twinmotion
Softver

Epic Games i Autodesk udružuju snage: Šta to znači za arhitekte?

Twinomotion u Revitu? Ova alatka pružiće nam mogućnost 3D vizuelizacije u realnom vremenu što projektovanje približava iskustvu video-igara.

Američka kompanija Epic Games, koja je kupila lokalni 3Lateral i trenutno gradi kampus u Novom Sadu, sklopila je partnerstvo sa softverskim gigantom Autodesk kako bi njihovi programi dobili iskustvo nalik video-igri. Time bi se ubrzalo izvršavanje 3D funkcija u realnom vremenu, što će doneti veliki benefit u arhitekturi, inženjeringu i građevinarstvu.

Dok Autodeskov softver za arhitekturu, kao što je Revit, može da kreira planove u 3D, ovo udruživanje će arhitektama doneti alate sa funkcijama koje se obično češće viđaju u razvoju igara, kao što je Unreal Engine.

Pročitajte još na Gradnja.rs:

Dizajnerski plan kreiran pomoću Revita u poređenju sa realističnijom scenom kreiranom u Twinmotionu; Ilustracija: Screenshot YouTube/Twinmotion

Besplatan pristup za pretplatnike Revita

Svako ko je pretplaćen na Autodeskov Revit dobiće besplatan pristup Twinmotionu, alatu za vizuelizaciju u realnom vremenu koji pokreće Unreal Engine, a koji se već koristi u oblasti urbanog planiranja i građevinske industrije.

Twinmotion je dostupan kao besplatna probna verzija za obrazovne i nekomercijalne aplikacije, ali ova pogodnost pretplate će uštedeti Revitovim pretplatnicima 499 dolara za trajnu komercijalnu licencu.

Projekti napravljeni u Twinmotionu mogu omogućiti više interaktivnih iskustava; Ilustracija: Screenshot YouTube/Twinmotion

Interaktvinije iskustvo i poboljšana komunikacija

Projekti kreirani preko Twinmotiona donose arhitektama realističnije rendere i animacije, kao i VR integraciju koja se može koristiti za virtuelne ture.

Suština je da će klijenti moći da komuniciraju o promenama sa arhitektama i dizajnerima u realnom vremenu, omogućavajući im da vide tražene izmene mnogo brže nego kada koriste tradicionalne alate.

„Epicov sistem 3D alata i biblioteka u realnom vremenu korisnici će omogućiti da provedu više vremena oživljavajući svoj dizajn, a manje vremena na rukovanje složenim podacima i tehničkim tokovima posla“, rekao je Mark Petit, potpredsednik Epic Gamesa.

Twinmotion textures being altered
Twinmotion je jednostavan za korišćenje, omogućavajući dizajnerima da lako prevuku i ispuste ono što žele iz ogromne biblioteke 3D sredstava; Ilustracija: Epic Games

Novi partnerski projekti u planu

Ovo nije prvi put da su se Epic i Autodesk udružili. Autodesk se pridružio Epic Games Integrated Partners programu još 2008. godine, a 2021. Epic i Autodesk su sarađivali kako bi ponudili novi Unreal Live Link za Maya dodatak, omogućavajući kreatorima da strimuju podatke iz Autodesk Maya (interaktivnog alata za kreiranje 3D grafike) na Unreal u realnom vremenu.

Najnoviji projekat verovatno nije ni blizu kraja ovog uspešnog partnerstva, budući da su iz Epic Gamesa rekli da  postoje planovi da dve kompanije u godinama koje su pred nama „zajedno razviju iskustva za klijente u M&E (monitoring and evaluation) i proizvodnji“, prenosi The Verge.

Izabrali smo za vas...

Postani deo Gradnja zajednice

Najnovije vesti s našeg portala svakog petka u vašem sandučetu.

Srodni tekstovi

Ostavite odgovor

Obavezna polja *