Dućan bez robe: Pop-up butik u kom se odeća „proba“ u proširenoj stvarnosti
Prostor njujorškog butika bez ijednog odevnog predmeta dizajniran je tako da dopuni iskustvo proširene stvarnosti i bude fizički ulaz u metaverzum.
Dizajnerska firma Crosby Studios udružila se sa kompanijom za AR tehnologiju Zero10 za pop-up prodavnicu na Menhetnu koja ima za cilj da pruži virtuelno maloprodajno iskustvo.
Pop-up butik garderobe, koji se nalazi u četvrti Soho, omogućava posetiocima da digitalno isprobaju kolekciju odevnih predmeta u enterijerima koje je dizajnirao njujorški studio.
Pročitajte još na Gradnja.rs:
- Enterijer Mangove prodavnice tinejdžerske snove pretvara u javu
- BIG dizajnirao svoju prvu kancelariju u metaverzumu
Fizički ulaz u multiverzum
Fizički prostor pop-up prodavnice je dizajniran tako da dopuni iskustvo proširene stvarnosti (AR) i bude „fizički ulaz u metaverzum“, naveli su iz dizajnerskog tima za Dezeen.
„Ovo je moje prvo iskustvo rada sa digitalnom odećom i umesto da sam pokušao da spojim digitalno sa fizičkim – da ublažim aspekt virtuelne stvarnosti, ako hoćete – nastojao sam da proslavim digitalnu prirodu kolekcije“, rekao je osnivač Crosby Studija Hari Nuriev.
Fasada prodavnice sadrži klasični SoHo izlog sa stubovima prefarbanim sivo-belim kariranim motivom kako bi se sugerisala integracija fizičkog i virtuelnog.
Stubovi su prefarbani sivo-belim kvadratima kako bi se sugerisala integracija fizičkog i virtuelnog.
Posetioci ulaze u butik kroz hol prekriven kariranim fluorescentnim „pikselastim“ uzorkom koji se pojavljuje u mnogim dizajnima Crosby Studiosa.
Na jednoj strani ovog hola nalazi se barski prostor u kome zaposleni služe boba čaj posetiocima. Na kraju hola je veliki laundž prostor sa separeima duž zidova, kao i plišanim stolicama i koktel stolovima.
Isti pikselizovani uzorak se nastavlja u skoro svakom aspektu ove prostorije, a plafonske pločice su čak uklonjene da bi se naglasila ova šara.
Pojednostavljeno iskustvo digitalne maloprodaje
Odavde posetioci mogu da uđu u „kabine za presvlačenje“ opremljene QR kodovima koji pojednostavljuju iskustvo digitalne maloprodaje.
Posetioci isprobavaju artikle tako što preuzimaju aplikaciju na svoje pametne telefone, a zatim usmeravaju telefon na sebe u ogledalu da vide kako će odeća izgledati na njima, ili na drugu osobu da projektuju odeću na nju.
Modna kolekcija koju je Crosby Studios razvio zajedno sa Zero10 sadrži niz sjajnih, futurističkih odevnih predmeta koji menjaju veličinu u zavisnosti od oblika tela onog ko ih nosi.
Naš projekat je mesto na kom se prikazuje kako dizajn i tehnologija mogu koegzistirati u fizičkom i digitalnom svetu koji se sve više spaja.
Cilj projekta je bio da potrošačima približi koncept digitalne mode, integrišući je sa poznatom rutinom posete fizičkoj prodavnici, dodaju dalje iz tima.
„Naš projekat sa Crosby Studios je mesto na kom se prikazuje kako dizajn i tehnologija mogu koegzistirati u fizičkom i digitalnom svetu koji se sve više spaja“, rekao je izvršni direktor Zero10 Džordž Jašin.
„Želeli smo da stvorimo novi koncept pop-up butika koji odgovara potrebama prodavaca kako bi privukli novu generaciju potrošača, ali i da razvijemo format prodavnica koje više ne predstavljaju puko izlaganje proizvoda“, dodao je Jašin.