Enterijer Mangove prodavnice tinejdžerske snove pretvara u javu
Elementi dizajna prodavnice „Mango Teen“ u Barseloni igraju se s vašim umom i pozivaju korisnika na interakciju sa objektima koji ih okružuju.
Španski arhitektonski studio Masquespacio sproveo je detaljnu analizu kupaca, odnosno devojčica i dečaka uzrasta između 11 i 13 godina, sa ciljem pronalaženja veze između dizajna objekta i životnog stila tinejdžera.
Kroz ranija testiranja koja je sproveo Mangov interni tim, pokazalo se da je upotreba boje istaknuta kao jedan od najrelevantnijih načina da se približe tinejdžerima, te su se na taj aspekt fokusirale i arhitekte iz Masquespacija.
Pročitajte još na Gradnja.rs:
- Snaga, krhkost i Boya porcelana kao inspiracija za enterijer beogradske prodavnice
- Meta otvara prvu fizičku prodavnicu VR proizvoda: Oflajn enterijer za onlajn svet
Svet snova za tinejdžere
„Najbolja stvar u tinejdžerskim godinama je to što sve vreme živite u svetu punom snova i svetu punom stvari koje tek trebate otkriti. To je doba kada počinjete da sanjate velike snove, ne uzimajući u obzir granice“, rekla je za ArchDaily dizajnerka Ana Hernandez.
Imajući ovo na umu, nova „Mango Teen“ prodavnica je uspostavljena kao svet snova sa svojim različitim perspektivama i različitim nepovezanim elementima, baš kao kada sanjamo.
Elementi dizajna igraju se s vašim umom i pozivaju korisnika na interakciju sa objektima koji ih okružuju.
Tako se na ovom mestu snovi pretvaraju u javu, kroz elemente dizajna koji se igraju sa vašim umom i pozivaju korisnika na interakciju sa objektima koji ih okružuju, dovodeći svet metaverzuma u stvarnost.
Na samom ulazu u prvu „Mango Teen“ prodavnicu, koja je otvorena u Barseloni, nailazimo na tunel sa pozadinskim osvetljenjem koji nas, prema rečima Ane Hernandez, vodi u budućnost u kojoj se konvencionalni elementi iz prošlosti smatraju futurističkim za nove generacije.
Veš mašina za reciklažu
Bazen, recepcija hotela i veš mašina su još neki od nekoherentnih elemenata, koji pozivaju tinejdžere da uđu u univerzum u kojem se objektima daje nova upotreba, dajući im priliku da oslobode svoju maštu i iskoriste prostor na svoj način.
Tako se bazen koristi kao izložbeni element, recepcija je mesto za plaćanje i preuzimanje robe, dok će vam veš mašina pomoći da reciklirate svoju staru odeću.
Završne obrade stvaraju neobičnu kombinaciju koja je povezana sa futurističkim dodirom fluoroscentnog.
Što se tiče razvoja pratećih elemenata, poput polica i regala, kroz njihov dizajn arhitekte su želele da naprave izazov i postave u kontrast uobičajene forme koje se za njih koriste, stvarajući igru između pravih i organskih linija, čime se teži da prostor bude rodno neutralan.
Nastavljajući sa konceptom pretvaranja konvencionalnog u nešto nadrealno, dve tipologije završnih obrada su korišćene za primenu boja.
S jedne strane konvencionalna mat završna obrada, a sa druge strane reflektujuća boja, stvaraju neobičnu kombinaciju koja je povezana sa futurističkim dodirom fluoroscentnog.
Sveobuhvatan dizajn za nezaboravno iskustvo
Koncept nije obišao ni kabine za presvlačenje, gde postoje elementi sa optičkim efektom koji iskrivljuje stvarnost.
Svakako, nova prodavnica Mango Teen dizajnirana je sveobuhvatno da učini iskustvo kupovine nezaboravnim i prilagođenim tinejdžerskom načinu života.