Meta otvara prvu fizičku prodavnicu VR proizvoda: Oflajn enterijer za onlajn svet
Aktuelni poslovni poduhvat kompanije Marka Zakerberga kombinuje maloprodaju sa demonstracijom novih tehnoloških dostignuća za ulazak u metaverzum.
Brend Meta, nekadašnja Facebook kompanija, otvara uskoro svoj prvi stalni Meta Store – prodavnicu uređaja i opreme za doživljaj virtuelne stvarnosti.
Prodajni objekat na preko 470 kvadratnih metara biće otvoren 9. maja u Burlingejmu u Kaliforniji, u blizini kompanijskog kampusa Reality Labs – centra za istraživanje i razvoj proizvoda namenjenih virtuelnoj realnosti.
Pročitajte još na Gradnja.rs:
- Hoće li zidari na gradilištu uskoro nositi i VR naočare?
- Prošetajte virtuelno kroz jedan od najvoljenijih objekata savremene arhitekture
Ulazna kapija za multiverzum
Šef Meta Storea Martin Gilijard izjavio je da će prodavnica pokazati kako su proizvodi ovog brenda prvi korak za ulazak u multiverzum – paralelni virtuelni svet u kome ljudi funkcionišu kao avatari.
„Meta Store će pomoći ljudima da naprave vezu sa načinom na koji naši proizvodi mogu da budu ulazna kapija za metaverzum u budućnosti“, rekao je on a preneo Dezeen.
Kupci će moći da upućuju video pozive saradnicima u maloprodaji kako bi videli gedžet u akciji.
U prodavnici kupci će moći da isprobaju i igraju igrice na Oculus Quest 2, ažuriranoj verziji naočara za virtuelnu stvarnost Oculus Go, u namenskom demonstracionom delu objekta sa velikim LED ekranom od poda do plafona.
Metin uređaj za video pozive Portal biće izložen na drvenim policama sa pozadinskim osvetljenjem na glavnom spratu radnje.
Kupci će moći da isprobaju Portal u drugoj demonstracionoj prostoriji, kao i da upućuju video pozive saradnicima u maloprodaji kako bi videli gedžet u akciji.
Naočare sa ugrađenom 5MP kamerom
Odvojena kabina sa staklenim zidovima rezervisana je za Metin izbor Ray-Ban Stories, pametnih naočara koje omogućavaju korisnicima da snimaju video zapise preko ugrađenih 5MP kamera.
Posetioci će moći da isprobaju niz varijacija stilova, boja i sočiva, ali, za razliku od ostalih proizvoda u Meta Storeu, naočare neće biti dostupne za kupovinu u prodavnici, već samo onlajn.
Kad ljudi jednom iskuse tehnologiju, mogu je daleko više ceniti.
Ostala dodatna oprema, kao što su razne vrste slušalica i kablovi za punjenje, takođe će biti izložena i dostupna za kupovinu u prodavnici.
„U našoj prodavnici ne prodajemo metaverzum, ali se nadamo da će ljudi ući i izaći znajući nešto više o tome kako će im naši proizvodi pomoći da se povežu sa njim,“ objasnio je Gilijard.
„Kad ljudi jednom iskuse tehnologiju, mogu je daleko više ceniti“ – dodao je on.