Pogledajte najveću arhitektonsku vizuelizaciju renderovanu u Lumionu
Sedam impozantnih arhitektonskih projekata u jednoj sceni!
Video nazvan Aedas City je kompilacija projekata renomirane arhitektonske firme Aedas koja je oživljena kroz najveću arhitektonsku vizuelizaciju do sada renderovanu s Lumionom.
Iza animacije stoji kineski Beehive koji je jedan od prvih studija u zemlji koji je usvojio tehniku real-time renderovanja.
U videu možete videti sedam impozantnih arhitektonskih projekata kompanije Aedas među kojima su neboderi, industrijski parkovi i stambeni kompleksi na velikim površinama. Ono što je zapravo impozantno u ovom videu jeste da je BeeHive spojio svih sedam projekata u jednu scenu i renderovao ih zajedno u Lumionu.
Odgovarajući hardver
Naravno, za tako velik i kompleksan poduhvat, bila je potrebna veoma jak hardver, odnosno grafička kartica sa preko 30 GB memorije.
Stoga je iskorišćena AMD-ova grafička kartica Radeon PRO W6800 sa 32 GB memorije koja je obezbedila gladak frame rate i brže renderovanje. Za izradu rendera bio je korišćen AMD-ov procesor Ryzen 7 5800X sa 64 GB memorije.
Pogledajte video:
Tokom izrade projekta, softver pokazuje oko 70% kako će izgledati finalni render.
U ovom video videćete sedam projekata arhitektonske kompanije Aedas. Tu su finansijski centar u Vuhanu, Transsion Tower u Šendženu, stanica za brze vozove Humen, biznis centar Zhuhai Hengqin, Suning Plaza, sedište jedne kineske internet kompanije i stambeni kompleks u Hangdžou.
Renderovanje u realnom vremenu
Renderovanje u realnom vremenu sastavni je deo naprednih softvera koji se uglavom fokusiraju na izradu video igara. Ovaj mehanizam omogućava pre-renderovanje. U procesu izrade projekta u Lumionu, nema bejkovanja, tj. pre-renderovanja scena. Taj proces se dešava koordinisano sa pokretima kursora. Svi modeli u sceni mogu biti osvetljeni dinamičnim svetlom.
Dakle, ne moramo pritisnuti dugme i čekati satima da se render pojavi, već se to simultano dešava tokom izrade projekta. Tokom izrade projekta, softver pokazuje oko 70% kako će izgledati finalni render. Za ovakav proces potreban je, naravno, veoma jak hardver ali vreme koje se štedi ovim procesom je ogromno.
Kad ste već ovde…