Korporativna kultura kompanije IKEA
Deset korporativnih vrednosti koje čine ovu kompaniju uspešnom i zbog kojih i zaposleni i menadžment svakodnevno stremi unapređenju poslovanja.
Prostorije SAM bile su male 25. maja da prime sve zainteresovane koji su hteli da prisustvuju radnom doručku na temu „Korporativna kultura kompanije IKEA“. U predstavljanju kompanije, član SAM Dragan Skalušević, regionalni direktor prodaje za Jugoistočnu Evropu, predstavio je način rada kompanije IKEA, otkrivajući kojih 10 korporativnih vrednosti čine ovu kompaniju uspešnom i zbog kojih i zaposleni i menadžment svakodnevno stremi unapređenju poslovanja.
Otvoreni za svaku vrstu komunikacije, kreativni, a pre svega jednostavni, sa željom da budu drugačiji, atmosfera u kojoj dominiraju smernost i jaka volja, entuzijazam i tolerancija, vođenje ličnim primerom, prihvatanje i delegiranje odgovornosti, samo su neke od vrednosti kojim se u ovoj kompaniji neguje radna atmosfera i jača profesionalni duh.
Dragan Skalušević je prezentovao nekoliko filmova u kome je dočarao i podvukao poruku da korporativna odgovornost podrazumeva i brigu o svim ljudima na planeti ističući IKEinu filozofiju „Bolji život za sve ljude“, a prisutni su imali prilike da na vide kako je na zanimljiv i kreativan način predstavljena ova kompanija.
U interaktvnoj diskusiji, Dragan Skalušević je odgovarao na mnogobrojna pitanja članova i svojim odgovorima se trudio da prenese pozitivan način razmišljanja koji karakteriše rad ove kompanije.